67 625 recensioni dei clienti verificate |
|
Ordina per: |
|
Just perfect. Love the multi dimensional tones.Exactly what I wanted. Thank you very much to the person that made it. I particularly liked the multi dimensional tones for the ends. The shampoo and conditioner smells fabulous. Many thanks. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
PerfectI was nervous at first but I followed the step by step instructions and the color was perfect, it didn’t irritate my sensitive skin and it covered my grey hair, I will not be spending so much money at the salon anymore 👍 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Love ItThe color is fantastic! 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
nailed ityou all nailed the colors i wanted 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Awesome color!I love my custom color! The instructions are easy to follow. Customer service is also outstanding! 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Superbe couleurSuperbe couleur tiens,très bien. Ma commande d'août n'est toujours pas arrivée !! C'est parti le 23 août, la 1ère je l'ai recu au bout d'une semaine. Ca fait long je trouve la,je vis en Corse pas en Chine. Merci de faire le nécessaire. Bonne journée 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Color Set und Shampoo - Großes Lob an das TeamDas beste Color Set, dass ich je hatte!! Sehr gut zum auftragen, kein brennen oder jucken der Kopfhaut. Ich färbe momentan nur den Ansatz und die Farbe ist hervorragend vom Coloristen gemacht bzw. entschieden worden. Die Ansatzfärberei sieht man überhaupt nicht. Ganz toll!! Das Shampoo Pröbchen „Classic“ ist auch ein Traum. So geschmeidige Haare habe ich schon lange nicht mehr gehabt. Das Shampoo habe ich mir auch gleich bestellt. Großes Lob auch an das Team. Wenn man ein Anliegen hat, dann werden Fragen schnellstmöglich beantwortet. Das Team ist immer höflich und freundlich und versucht sofort einem zu helfen. In der heutigen Zeit keine Selbstverständlichkeit. Ich werde auf alle Fälle weiter Kunde bleiben. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Shine better than ANY hair salon!I tried E-Salon several months ago and was amazed with the results -incredible shine and lasting colour! I tried a salon colour 2 months ago ( I wanted to be pampered ) but it doesn’t come close to E-Salon’s shine and feel of my hair, not to mention the cost is a fraction of the salon price! I will be a regular purchaser again and recommend to all my family and friends. If you’re hesitating about purchasing ... DON’T - you and your hair will love it. Thank you E-Salon staff for a great product and your great personable customer service! 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
LoveI get so many compliments on my hair from strangers and people I know alike. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Excelente tinte de pelo.Para mi es lo mejor que eh podido utilizar para dale color a mi pelo. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |