67 610 recensioni dei clienti verificate |
|
Ordina per: |
|
Better than salonI like this better than when I was getting my hair professionally done! I actually recently went to a salon again to have highlights done, and my hair color colored by them… It didn’t last as long or look as good! Also, eSalon wants to make sure you are 100% satisfied with your color and will make adjustments until you absolutely love it. Now, if only someone would come over and do it for me. Hahaha 5 di 6 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Bin zufriedenDie Farbe lässt sich gut auftragen und hat meine grauen Ansätze wunderbar abgedeckt. Ich bin zufrieden und kann es empfehlen. 1 di 1 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Really Good!Great color, exactly what I wanted. I’ve gotten a lot of compliments! So good! 2 di 3 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Es hat mir wirklich gut gefallenIch möchte dem Meister danken. Es ist eine sehr gute Farbe geworden. Ich bin einfach begeistert. Das Haar sieht gesünder und ohne Rotstich aus. Genau wie ich es wollte. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Tolle FarbeHat wieder voll meiner Erwartungen entsprochen. Einfach genial. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Really Love my color!Sent in my picture of my color that I’ve tried to match forever…. OMG they got it RIGHT! My color is so pretty. Thank you - it makes a big difference in my life :-) !!! 4 di 4 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Colour fantasticAfter having a few goes at getting the right colour we have finally got there and the colour is amazing I love all the products from this company they are great. It would be great if they could bring out a product for hair breakage as I am on medical treatment and my hair needs a bit of help. 4 di 5 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Sehr gutes ErgebnisIch habe es nicht bereut, meine Haare mit e-Salon zu färben, gute Qualität, Farbe gefällt mir auch sehr gut. Auf jeden Fall bin ich sehr zufrieden. 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
TollSehr gute Farbe. Entspricht meiner Erwartung!! 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |
|
Sehr gutIch habe meine Haare heute zum erstenmal mit dieser Farbe gefärbt, das Ergebnis ist sehr schön.Das Haar fühlt sich auch sehr gut an. Die Lieferung war sehr schnell und schön verpackt. Bin gespannt wie lange die Farbe hält , dann mache Ich eine erneute Bestellung. Lg an das Team 0 di 0 persone pensano che questa recensione sia utile. Sei d'accordo? |